sophiedoktar.blogg.se

vardag

update: my summer

Kategori: Allmänt

det var ett tag sedan sist. som vanligt. tänkte berätta lite vad som har hänt efter vörodagarna, det 
är inte så mycket men lite ändringar har det blivit. stiger upp klockan 5 på morgonen nu ungefär 4 dagar i veckan för att arbeta. jag arbetar på oravais närsjukhus (mera känt som årvas bädden skulle jag tro) jag har också avskurit mig från den sociala världen. jag sover alldeles för lite och när jag kommer hem (ibland 9 på kvällen) orkar jag inte
göra någonting förutom att titta på en film. har haft ledigt i två dagar så jag har fått tillbaka lite energi. hehe.
annars då? allt är väl bra här. pengarna rullar in. dock inte så roligt att skolan börjar om två veckor. jag 
får ångest. vad har jag egentligen gjort denna sommar? det skulle ju bli sol, strandhäng, shopping och fest, har inte sett något sånt på länge.
what?? en instagrambild??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: