sophiedoktar.blogg.se

vardag

these battle scars, they ain't never gonna change

Kategori: Allmänt

hej hallå. höll på att skriva en uppsats som skall vara inlämnad tills imorgon, men kände att jag behövde en liten 
paus (hade dock haft en i 5 timmar innan jag började skriva haha) känner mig lite trött, uttråkad och har dessutom tusen saker att göra! och vad är då inte bättre än att starta datorn. självkontroll ftw. 
sådär annars? har feelis så det går inte att beskriva. värmen, solen och de gröna bladen kan verkligen höja humöret! äntligen får man ta fram shortsen ur garderoben, det tog dock en stund innan jag hade grävt fram dem. 
har också fått reda på att jag har celiakigenen, vilket innebär att jag helst ska undvika gluten, för resten av mitt liv. jag är inte glutenintolerant men för att det inte skall bryta ut är jag tvungen att äta 90% glutenfri mat. visst får jag ju stoppa i mig lite bröd ibland. men ja, ni förstår. 
avslutar inlägget med att bjuda på en gammal, överredigerad egopic. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: